Pàgines

dilluns, 12 de gener del 2009

Un altre dia de descans per la platjetaa

Avui com abans d'ahir m'he dedicat a vaguejar i disfrutar de la platja. Tot i que m'he llevat força d'hora, he estat fent temps fins a les 10 per anar a la platja i esmorzar un pancake de xocolata i un batut de mango.

Després he estat prenent el sol fins a les 2 passades que ja no he aguantat més i he marxat cap a l'hotel a dutxar-me i reposar de no fer res :)

A les 5 he sortit a veure la posta de sol i de pas encarregar l'excursioneta per demà.



Mentre veia la posta de sol han anat passant nens que em volien vendre pulseres, i una m'ha donat fils per fer-ne, ja que ahir me'n va veure fer i li he dit si volia que li fes un, i durant una estoneta m'ha estat ajudant.





Més tard ha passat un nen i m'ha ensenyat una pulsera i m'ha dit que segur que no la sabia fer, així que ho he intentat però al final me n'ha hagut d'ensenyar.



A la taula del costat hi havia un noi americà que m'ha anat xerrant mentre també xerrava amb el conductor guia camboià que anava amb ell, que al final m'ha convençut d'anar a sopar amb ells i la veritat és que ha valgut la pena, ja que el conductor ens ha dut a un lloc que es menjava molt bé i molt bé de preu. Avui mare no he menjat peix, però si llagosta, no està malament oi??

A part la conversa ha estat guai ja que el camboià ens ha explicat diferents coses d'aquí com que no aguanten els francesos o que en canvi el pais del seus somnis és estats units.

Després hem tornat a la platja i hem pres una cerveseta i ell em sembla que volia alguna cosa més, però jo..... me n'he anat cap al hotel.

5 comentaris:

Glòria Bordons ha dit...

Qui volia més: el cambodjà o l'americà? Com ets ...

Anònim ha dit...

Aixo...Aixo Evita... qui??? Eli

Eva Martínez Bordons ha dit...

l'americà :)

Anònim ha dit...

Anava a fer la mateixa pregunta que la Glòria, però ja m'ho olorava que era el ianqui ! Vaja vaja .... ;-)
Petons
Albert

Unknown ha dit...

Hola nina, som la Carina i l'Ariadna!
Primer...vajaaaaaaaaaaaaaaaaa viatge!!! hem estat cotillejant!
I segon, que te'n vas anar a l'hotel??? andaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Bé, fora conya, que les fotos i comentaris són una passada!!!!!!!!