Pàgines

dimecres, 7 de gener del 2009

Navegant pel Tonle Sap

Avui m'he aixecat un altre cop d'hora, tot i que no tant com els altres dies. Teoricament a les 6 venia el pick up per portar-me al vaixell, pero be... aixo de les 6 es relatiu oi?? mes aviat ha vingut a quarts de set i a mes anava d'allo mes ple, pero han pogut fer un petit lloc per mi.

Al arribar al "port" he descobert el vaixell que anava a Battambang i despres de fer el patós (si, he caigut que passa... hi havia una baixada ben bona i relliscosa) he pujat al vaixell, on m'hi he passat ni més ni menys que.... més de 8 hores!!!

Ara, tot i que m'he quedat totalment quadrada... i al final ja no sabia com seure... ha valgut totalment la pena, els paisatges genials i a sobre hem anat passant per diferents poblets o comunitats i veure la gent impressionant.



Al principi la navegació ha comencat a llac obert, pero després ja s'ha anat ficant dins de canals i finalment allo s'ha convertit en una mena de riu, pero no tot és tan facil com sembla, hi ha hagut estones que el riu o canal estava ple de plantes i per tant hi havíem de passar per sobre, cosa que feia molt més lent el recorregut.



A més hem anat recollint locals i després també els hem anat deixant amb les seves corresponents parades, pero aixo m'ha permes fer moltíssimesssss fotos i algunes d'elles xulíssimessss.





Durant tota l'estona, tots els nens que anavem trobant ens anavem saludant, eren moníssimsss.



Finalment a allo de les 4 hem arribat a Battambang i ha comencat la odisea de trobar lloc per dormir, he anat amb una moto (si, si de paquet amb motxilles incloses...) a un hotel, pero no m'ha agradat com m'han tractat ja que em volien pendre el pel.
Així que he anat a buscar un altre i n'he trobat un més economic i que no esta malament, total només hi faré un parell de nits, i amb el que estalvii podré tenir un lloc més guapo a la platjeta :) o fer més compres... una de dos :)

A l'hotel he fet una bona dutxa i he posat nom a totes les fotos que he fet i després ja he sortit al carrer en busca de informació per una banda i internet per l'altre.

El primer que he trobat ha sigut un noi que m'ha explicat el que podia fer dema i com m'ha caigut bé i el preu m'ha semblat raonable doncs... ja tinc excursió per dema!! i ell mateix m'ha indicat on tenia internet i també m'ha dit que dema anirem a comprar el bitllet de bus cap a la platjeta, sembla ser (encara no m'ho acabo de creure) que hi puc anar directament sense tenir que fer parada a Phonm Phen.

Ara quan acabi aquí aniré a sopar alguna coseta, que avui no he menjat més que tres bananes!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jajajaja Has fet de jo!!!! jijiji no hi ha viatje sensa caiguda ni sensa mi!!!!!! petonets Eli