Pàgines

dissabte, 17 de gener del 2009

Bangkok, visites i compres i ara ja cap a casa

Be, aixo ja s'acaba, avui m'he llevat d'horeta, una bona dutxa i esmorzar a l'hotel i després... a patejar una miqueta Bangkok.

Bàsicament he anat cap al Palau Reial, pero com que ja hi vam anar l'altre vegada amb la Monica i l'Eulalia doncs no he tornat a entrar i en canvi he bordejat una mica el palau fins arribar a on s'agafa el barquet per anar a Wat Arun que esta a l'altre banda del riu, i com alli no hi haviem anat doncs, cap alla falta gent, la veritat es que es molt maco i adivineu que hi ha que feia molts dies que no feia..... ESCALES!! i ben empinades eh??? i a on ha anat l'Eva??? pos siii mareee a dalt de tot, no fos cas que deixes alguna escala sense pujar eh??? em sembla que m'estic comencant a semblar a tu oi???







Despres he seguit passejant i he anat a parar al Wat Po on hi ha el Buda reclinat, pero aixo tambe ho havia vist, aixi que xino xano he tornat cap a Kao San Road on he fet mes compres, si, si, soc incorregible pero que hi voleu fer??? si m'ho posen tot davant dels morros???

Ara he tornat a l'hotel, em conecto una estona i després ja comença la tornada, anar cap a l'aeroport (hi aniré força d'hora no sigui cas), després avió a Singapur i d'allà a caseta fent parada a Milà.

Be, això ha estat tot i espero tornar a escriure aviat, perque voldrà dir que torno a ser de viatge!!!!

1 comentari:

Glòria Bordons ha dit...

Això de pujar escales en un pim-pam vol dir mantenir-se jove... Així doncs: cap amunt que fa pujada que és des de dalt que es veu tot (hehehe). Molt bon viatge, Eva, i fins demà!