Pàgines

diumenge, 11 de gener del 2009

Illes, snorkelling i una altra bona posta de sol, vamosss genial!!!!

Després del dia de relax d'ahir, avui ha tocat excursioneta, però no us penseu que m'he cansat gaire eh???

A les 8 estava al bar que em van dir i m'han donat d'esmorzar, pa amb mermelada i un tè, no està malament i així he agafat energies.

Cap allà a les 9 ja hem pujat a la barqueta (no gaire apta per la Mònica) i hem navegat fins a una petita illa on hem parat per poder fer snorkelling una estona, la veritat és que l'aigua estava força remoguda i costava veure coses, però quan estaves quieta conseguies veure peixets, coral i alguns erissos enormessss.

D'aquesta illa ja hem anat a la illa més gran Ko Russei o Bamboo Island on primer he donat una petita volta pels voltants d'on ens han desembarcat i això ja té molt bona pinta i he aprofitat per fer un banyet.







A les 12 ens han donat de dinar, peix un altre cop mareeeee, i després teníem fins a quarts de tres, les tres lliure i he anat a l'altre part de l'illa, doncs si la primera banda ja tenia bona pinta, aquesta..... una passada i a sobre hi ha uns petits bungalows, vamos que en bona companyia m'hi quedava segur!!!! ara jo soletaaa doncs millot me'n torno a Sihanoukville que hi ha més vidilla.





De tornada, hem tornat a parar per fer snorkelling però passava el mateix que gairebé no es veia res.

Al arribar a Sihanoukville he anat directa al hotel a dutxar-me i canviar-me ràpid per poder veure la posta de sol.

Avui ha sigut totalment diferent, potser la posta en si no ha sigut espectacular, però quan ha desaparegut el sol.... impressionant tot el cel de color lila, rosa, vermell.... bufff una passada. Com serà la de demà??



Per sopar he repetit el menú d'ahir, així que mareee ja en van tres!!! Susiii això convalida la primera setmana eh????

1 comentari:

Glòria Bordons ha dit...

Menjant peix viuràs més, estaràs sana, lleugera, etc. i no envelliràs, com jo... (hehehe). Ja està bé de donar enveja i jo fotent-me de fred a l'estació al matí