Pàgines

divendres, 9 de gener del 2009

Bus, bus i més bus, pero... he arribat a la platja

Bé, la veritat es que avui no tinc gaire que explicar, m'he llevat d'hora perque el bus de Battambang sortia a les 6:45 del matí, que al final han sigut les 7.

El bus era fins a Phnom Penh i hi hem arribat a quarts d'una, després de dues parades per lavabo, menjar.... així que tela.

Pero clar, encara no havia acabat el "periplo" sino que encara em quedava el bus a Sihanoukville que sortia teoricament a les 13:45 pero han sigut les 2 passades quan sortiem.

Aquí hem arribat a les 6 passades i amb una moto hem estat intentant trobar alguna guesthouse, pero estaven totes molt plenes o cares, finalment he trobat una que no esta malament per 12$ i a més és una amb llit doble, així que dormiré estupendament :)

Eli, he tornat a fer el patós!!! aquest cop pujant a l'habitació amb motxilla m'he torcat el peu i patapam!!! o algú esta pensant molt en mi o estic super patosa!!!!

Ara despres de conectarme aniré a sopar alguna coseta que avui gairebé no he menjat, ja ho diu l'Albert que tornaré feta una sílfide!!! :)

2 comentaris:

Anònim ha dit...

mare de deu Eva!!! les escales et mataran!!! jijijiji Eli

Anònim ha dit...

Hola sílfide,
Ja veiem que lo d'ahir divendres ha estat força pesat, perquè no has tingut temps de penjar fotos. Vigila els patapams amb el peu !
Per aquí no parar de ploure, i nevar i tot !
Petons
Albert