Pàgines

dissabte, 10 de gener del 2009

Això si que és vida!!!!!!

Avui ha sigut dia totalment de relax, m'he despertat quan el cos ha dit prou (que eren les 7 del matí més o menys) i com que era molt d'hora he conectat l'ordinador per ordenar fotos, i quina ha sigut la meva sorpresa que resulta que aquí a l'habitació conecto una wifi. Així que he estat navegant una miqueta.

A això de les 10 he sortit i he anat cap a la platjeta, que no està gens malament!!! i gairebé tots els bars tenen hamaques que pots fer servir gratuitament només que hi prenguis alguna cosa, i clar la meva intenció era esmorzar, per tant ja tenia hamaca!!!

Per expressa recomanació de l'Eulalia he pres un pancake amb xocolata (segons ella m'anirà bé pel peu) i un batut de mango (això ja ho he decidit jo).

Mentre anava esmorzant no paraven de passar noies oferint massatges, pulseres, pareos, manicura, fruita... vamos de tot... i quan ja feia rato que havia esmorzat, una que se m'ha posat a xerrar m'ha convençut d'un massatge i que li compres un pareo, la veritat es que genial el massatge.

Més tard m'he posat a pintar un mandala, i llavors ha passat una noia que ja havia passat abans que venia fruita, ha deixat la fruita i s'ha possat a mirar com pintava, quan he acabat li he dit si volia pintar-ne un ella i em sembla que l'he fet d'allò més feliç, les pobres els hi toca fer això, però en el fons són unes nenes.



Cap a les 2 ja estava una mica farta de solet i me n'he anat cap a l'hotel a dutxar-me i fer una mica el mandra fins a les 5.

Evidentment he sortit per veure la posta de sol que ha sigut una passadaaaaaa, imagineu-vos en un bar just davant del mar a la platja amb músiqueta suau de fons i en una cadira super cómoda i amb una cerveseta veient com es pon el sol sobre el mar i amb barquetes davant.... vamos.... impressionant, demà segur que repeteixo.







Per acabar de forma perfecta la nit (que per cert hi ha lluna plenaaaa) he pres una barbacoa de peix (si mare si he menjat una mica de peix) que em sembla que era barbacuda, gambetes i calamarcets, que havia de menjar estant a la platja no???



Mentre estava sopant han vingut més nens a vendre'm coses i a unes d'elles els hi ha fet més il·lusió fer fotos amb la càmara i que ho els fes fotos que se n'han oblidat una miqueta que tenien que vendre.



1 comentari:

Glòria Bordons ha dit...

Avui perquè no diguis hi escric un comentari. Ja veig que per fi t'has relaxat... Quina enveja. Espera'm que ja vinc... Després de seguir tant els meus consells (pujar esglaons, muntanyes, etc i a sobre menjar peix) te'l mereixies. Fantàstic! I no siguis tan patosa...