Pàgines

dimecres, 14 de gener del 2009

Ja soc a Phnom Penh, aixo és el principi del final

Avui el dia no ha donat per molt, m'he aixecat més o menys d'hora, he fet la motxilla i m'he conectat una estoneta, he anat a esmorzar (xocolata per aguantar el dia...) i ja he agafat una moto per anar a l'estació de busos.

El bus sortia a les 12:15 tot i que ben bé han sigut dos quarts d'una, el bus amb parada inclosa han sigut unes 4 horetes i al arribar per variar (es nota que ja estem en una ciutat asiatica) m'han avassallat diferents conductors de tuk tuks, he negociat amb un i m'ha portat a la guesthouse que volia, pero estava plena, aixi que jo i motxilla i xino xano he anat a veure si trobava alguna cosa, al final un conductor de moto m'ha portat a un parell de llocs i m'he quedat en el segon.

Pero... (ara riureu una estoneta tots) al intentar negociar amb ell per dema fer el tour per Phnom Penh, vamos.... que m'ha tirat els trastos!!!! no se que em passa aquests dies, pero.... total que he quedat amb ell a les 9 del matí i encara no se que li he de pagar, i de moment no li he pagat el d'avui, vamos....

Ell volia portar-me a donar una volta i jo li he dit que no, que volia caminar, que portava 4 hores asseguda.

Xino xano he anat fins al Royal Palace, que esta aquí al costat, i mentre he passat per un mercat que estava forca animat. Davant del Royal Palace, no us ho perdeu, hi havia forca gent fent.... Aerobic!!! si si aerobic alla al davant!!!! he fet un video que quan pugui ja pujare eh???





De tornada he passat pel FCC (Foreigns Correspondent's Club) el bar on anaven els corresponsals de guerra, es un edifici colonial forca maco, pero estava molt ple i no m'hi he quedat. Ara fa res he sopat una miqueta i després ja aniré a fer nones que dema em toca fer turisme!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Què, ja s'acaba ? :-(
Apa, que no estàs disfrutant ni res.
I el negret del Bronx, que no hi
és avui ?
Ah, ja ho entenc, el groc de la moto l'ha fet fora !
Petons i fins aviat !!

Glòria Bordons ha dit...

Estàs imparable!!! Com que et veuen soleta, rosseta i desprotegida, no? Et deuen voler fer un favor!

Petons i fins diumenege!