Pàgines

divendres, 26 d’octubre del 2007

Últim dia per Delhi i la India

Per a finalitzar el viatge vam intentar veure algunes coses més de Delhi en el nostre últim dia.

Abans de començar a visitar coses vem fer un esmorzar... mmmm bonissims els pancakes amb xocolata que casi no em vaig poder acabar.

Un cop ben esmorzats ja vam anar cap a la Jama Masjid, però al intentar entrar ens demanaven que pagessim 200 rupies per la cámara i com ens va semblar una barbaritat (sobretot si tenim en compte que es una mezquita i com a tal un lloc de culte on crec que no s'ha de fer pagar res de res) vam decidir no entrar y anar directament cap al Fort Vermell.

La veritat és que és força impressionant i tot i ser el mateix tipus de construcció de la que portavem veient els últims dies ens va agradar. Llàstima que aquell dia feia una polució horrorossa i les fotos des de lluny quedaven bastant malament (sort d'això que sino hagués arribat a les 1000 fotos ;) ).

Un cop vist el Fort vam retornar cap a Pahar Ganj a dinar al hotel evidentment i despres a fer les últimes compres, tot i que al final ja no sabíem que comprar. Després sopar alguna coseta i anar a dormir aviadet per que a l'endema per agafar l'avió ens havíem d'aixecar a les 4 del matí.