Pàgines

dissabte, 4 de juliol del 2009

Varietat d'animals: Elefants, rinoceronts, monos, cocodrils, cervols....

Avui ha sigut un dia d'allo mes complet, hem començat ben d'hora, amb un safari en elefant, hem estat unes dues hores passejant per la jungla muntats en un elefant i veient animalets, el mes soprenent han sigut un parell de rinoceronts que estaven en una "charca", a part tambe hem vist cervols, porcs senglars i algun mico.





La segona activitat del dia ha sigut banyar un elefant, l'Alfonso no ha volgut pero jo.... ja direu, la primera banyant-lo, muntant-m'hi a sobre... m'ho he passat pipa!!!!





Per descansar una mica abans de dinar hem fet un super banyet a la piscina i despres un bon dinar i una bona migdiada que a la tarda encara ens quedava moooolt per fer!!!

Per la tarda hem comensat amb un passeig en canoa pel riu i alli hem pogut veure un cocodril i unes cries (jo casi no les he vist), a part des de la canoa tambe hem vist diferents tipus d'ocells i tota una familia de micos. De la canoa hem passat a fer una excursioneta per la zona, tot seguint veient animals, "termiteros"... i suant moooooolt, allo semblava una sauna, d'aquesta m'aprimo segur!!!











Per acabar el dia, dutxeta, sopar i internet i dema.... mes!!!!! que encara falta molt!!!

1 comentari:

Glòria Bordons ha dit...

Ja està bé, Eva, com et passes amb els pobres elefants...Si véns a Llívia, coneixeràs una casa plena d'elefants (no dels de debò): la de l'Alfons, el que ens ha aconseguit l'apartament de Llívia. Per cert, si en trobes cap de petitó però original el podries comprar per regalar-li a la seva dona que és la que en col·lecciona.