Pàgines

dilluns, 29 de gener del 2007

Primer dia per Los Angeles

Decididament es perque soc giri, ahir a l'aeroport de Las Vegas em va tornar a tocar l'special security, i un altre cop passar per lo de l'aire i regirar-m'ho tot, com l'ultim dia em torni a tocar.... i ahir no anava precisament sobrada de temps eh??? Vamos que ja em se molt be com ho miren tot :)

Vaig arribar massa d'hora al hotel aixi que vaig deixar les maletes i primer em vaig dirigir al downtown, pero al arribar alli vaig decidir que aquest barri (que es el que tinc mes proper de l'hotel) ja el visitaria un altre dia, i per tant, vaig agafar el metro cap a Hollywood, vaig baixar a la primera estacio de la Walk of Fame (el carrer on estan totes les estrelles al terra) i la veritat es que el primer tros excepte per les estrelles es tot una mica decadent i sembla mes aviat un barri bastant pobre.



Ara si, quan s'arriba al Mann's Theatre Chinesse on estan totes les mans i peus d'actors ja es pot dir que un ha estat a Hollywood, potser es el mes maco, perque les estrelles la veritat es que no son res de l'altre mon. En aquest teatre es fan tots els estrenos de pelicules excepte les de Disney que es fan en el teatre que esta davant i es diu Captain (ara mateix estaven fent Mary Poppins (la deuen haver remasteritzat) i al febrer faran Peter Pan. Al costat del teatre xines hi ha el Kodak Theatre que es on es feien les entregues dels oscars abans i hi ha una relacio de totes les pelicules que han guanyat oscars desde el principi, i tambe esta preparat per els propers anys.



Un cop aqui, que havia de fer? doncs la mes gran de les turistades, agafar un minibus per fer la ruta de les cases dels famosos oi? doncs si, ho he fet, nomes s'esta una vegada a Los Angeles i per tant s'ha de fer. Hem comencat passant per una casa on es va rodar l'ultima escena de Pretty Woman, i despres hem passat per l'esglesia on es va rodar Sister Act. D'aqui ja hem anat a Mullholland Drive, el carrer on viuen un munt d'estrelles i on hi han unes vistes impressionants de la ciutat de Los Angeles, hem parat per fer fotos de la ciutat, i com no, de la senyal de Hollywood, tambe des d'alla es veia l'observatori on es va rodar Rebeldes sin causa.



Seguint per Mulholland hem anat a parar a la casa que s'han comprat els Beckam (noticia totalment d'actualitat eh?) que era l'antiga casa de la Jenifer Lopez. A part d'aquesta casa tambe hem vist la de la Julia Roberts, Meg Ryan, John Travolta, Angelica Houston, Frank Sinatra, Humphrey Bogart.... I aixi hem anat a parar primerament a Beverly Hills (es veien uns cotxes.... i unes cases...) i despres a Bel Air (barri encara mes car que Beverly Hills). Les ultimes parades de l'excursio han sigut primerament Rodeo Drive (quines botigues.....) i finalment Sunset Boulevard.


1 comentari:

Anònim ha dit...

O sigui, el barris dels pobres, vaja !! No sé no sé .... prefereixo el Grand Canyon.

Petons