Pàgines

diumenge, 28 de gener del 2007

Grand Canyon

Avui, per fi, he anat a veure el Grand Canyon ha sigut una excursio que ha valgut totalment la pena.

A primera hora del mati m'han vingut a buscar a l'hotel i hem anat a un aeroport a les afores de Las Vegas (no l'aeroport internacional), on hem pujat a una avioneta petita (nomes hi anavem 17 persones), aquesta avioneta ja ha anat sobrevolant el Grand Canyon fins arribar a l'interior del parc on ha aterrat.



Alla ens han vingut a buscar amb un autocar i ens han dut per dins del parc fent dues parades on ens hem pogut passejar i admirar les vistes de la part sur del Gran Canyon. Aixo ja ha sigut genial, realment es imprssionant com la naturalesa pot fer aquestes coses oi?





Despres de dinar ha vingut el moment algid del dia... he pujat en un helicopter per sobrevolar el Grand Canyon, aixo si que ha sigut realment FANTASTIC, l'helicopter si que s'ha posat a dins del Canyon i he pogut veure tot de manera genial, ha sigut una experiencia inolvidable, que recomano a tothom que pugui fer-la.



La curiositat del dia es que estic escrivint aquesta nota del dia des d'una tele i un teclat inalambric.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ara sí que fas enveja de veritat, per damunt del Grand Canyon en helicòpter !!!

Petons

Anònim ha dit...

Que xulo! Quins ganes d'anar-hi que fas! Això de la tele i el teclat suposo que aviat ho tindrem tots a les cases, no?

Petons

Anònim ha dit...

Ja estic aqui!!! Ostres el teu viatge i el meu, igualets;igualets.Eva,Estas fent cambiar la meva opinio d´els EEUU.
Smuakkk Eli