Pàgines

dimarts, 23 de gener del 2007

Mesures de Seguretat als USA

Bonesssss,

Ahir ja vaig arribar a San Francisco despes de tropocientas hores de vol i passant totes les mesures de seguretat possibles.

El meu vol era de Madrid a Philadelphia i d'alli a San Francisco. Doncs a Philadelphia a part de canviar d'avio tambe vaig haver de passar immigracio on a part de comprobar el passaport t'agafen les huelles digitals dels dos dits index, aixi com et fan una foto amb una web cam. Passat el control d'immigracio et fan agafar la maleta i passar la aduana, i d'aqui a tornar-la a embarcar. Peroooo, no s'ha acabat tot, sino que despres tornes a passar un control de seguretat (tot i que portes 8 hores de vol desde Madrid i no has fet res de res i entre immigracio i aduana no has pogut fer res de dolent), en el control et fan treure fins i tot les sabates, realment aquests gringos estan com una cabra. Vaig anar a dormir a les 11 de la nit hora californiana pero pel meu cos eren les 8 del mati (i m'havia aixecat a les 4 i quart del mati del dia anterior), per tant.... Estava MORTA!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jolin Eva, quina odissea!!! i tot aixo sonrient, per si les moscas no....Eli

Anònim ha dit...

Això dels controls és de boixós.
Encara tinc de acabar de llegir tot, perqué és una fiera escribint.
Fins ara. petons.