Pàgines

divendres, 10 d’octubre del 2008

Una mica de repòs i l'exposició del Klimt

Avui m'ho he pogut pendre amb més tranquil·litat ja que la mare pel matí tenia una entrevista amb la radio sobre l'exposició. Per tant, després d'esmorzar la mare ha marxat cap al Cervantes, el Pere i la Marisse cap a fer Turisme i jo m'he quedat una estona a l'hotel fent el blog tranquil·lament.

Cap a les 11 passades he marxat a donar un volt i he començat pel Belvedere, bàsicament m'he passejat pels jardins i la veritat és que són molt macos.



Del Belvedere ja he anat a parar a la Schwanzerbergplatz (on està el Cervantes) i he decidit passejar pel Ring, he passat per davant dels museus més importants (Kuntshistorichemuseum i Naturischemuseum) que estant tots a la mateixa zona, ja que a part d'aquests dos també hi ha el MuseumQuartier amb el Leopold Museum, el MUMOK... m'ha recordat una mica l'avinguda a Washington que hi ha entre el Capitol i el Memorial Lincoln on hi ha també un "futime" de museus.





Seguint el Ring he passat per el Parlament amb una estatua gegant de la Atenea i finalment he anat a parar Rathausplatz on hi ha el ajuntament i on ahir havíem anat al Cafè Landtmann on he repetit un Shokocino :)



Per tornar cap al Cervantes he agafat el tranvia ja que sino feia tard, tot i que un cop anant cap allà he rebut un missatge de la mare que em deia que acabaria una mitja hora més tard, per tant m'he estat prenent el solet i escoltant música davant del Cervantes.

Com que ja era l'hora de dinar hem anat a fer-ho i després hem tornat al Cervantes la mare i jo a pulit algunes coses de l'exposició i cap a quarts de cinc ens hem trobat amb el Pere al Belvedere per veure una exposició del Klimt i la Kunstschau 1908, la veritat és que tot i no agradar-me molt els museus m'ha agradat força i sobretot tot el que hi havia del Klimt i és una llàstima que hi hagin força quadres del Klimt que s'han perdut o es van destruir.





Del Belvedere ja hem anat al hotel per canviar-nos i posar-nos monos ja que anàvem a un concert al Musikverein. Hi tocaven un pianista i un violinista i hem sentit peces de Debussy, Strawinsky i Beethoven. Aquí sobretot han disfrutat la mare i el Pere, però buenooo no ha estat malament :)





Per acabar el dia hem sopat a un italià on estava tot molt rebó.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé el Musikverein !!
Ja anàveu de gala ? Nosaltres sí !!
Petons
Cinta i Albert

Eva Martínez Bordons ha dit...

Si que anavem de gala si, ben guapos tots!!!