Pàgines

dilluns, 16 d’abril del 2007

Arribada a Tunisia

Bé, finalment he trobat un moment per poder escriure la meva estada a Tunisia.

Ens vem trobar a a l'aeroport vora les 9 i després de fer una bona cua per poder facturar i treure la targeta d'embarc, just quan passem seguretat la Carina se n'adona que porta en necesser dins la bossa de mà, i per tant va haver de tornar a anar als mostradors de facturació per facturar-lo, ja que no es pot portar a dalt de l'avió.

Mentre l'Eli i jo vem anar a veure que podíem sopar, i només vem trobar una cafetería oberta (només eren les 10 de la nit!!!!!! a l'aeroport de Barcelona!!!!) i evidentment no els hi quedava res, bueno si, patates de diferents tipus, així que això va ser el nostre menú, i el de la caixa encara va i em diu: Cena sana eh???, jo evidentment li vaig contestar que no hi havia una altra opció i clar em va haver de donar la raó.

El vol va sortir a l'hora i sense incidents, així que cap a les 2 de la matinada ja estavem a l'aeroport de Tunisia buscant l'aotubús que ens portés a l'hotel. El nostre era un autobús petit i el més curiós era com van posar les maletes de tots (excepte les nostres que anaven a dins).





Després de dues hores de viatge (conduint estil arab, és a dir, no gaire bé) vem arribar al nostre hotel i ens van donar les habitacion i rápidament a dormir que al dia següent volíem fer coses....