Pàgines

dilluns, 25 de gener del 2010

Com si fóssim nens petits...

Avui toca.............matinar!!!!!!!!!!Sona el despertador i ens comencem a preparar per un segon dia que es preveu fred, molt fred, i esgotador per alhora il·lusionant per tornar a ser nens unes horetes.....

Sortim de casa i ohhhhhhh, una sorpresa, tot nevat!!!! ens encaminem per la avinguda Kleber camí de l'arc de triomf quan decidim que fa massa fred per fer un pas més sense alguna coseta calenta dins l'estomac.

Entrem a una pastisserie i decidim fer una pasteta i un chocolat chaud de 6 euros el conjunt, veiem desfilar el personal que va a treballar tots "trajeados", mentre nosaltres l'únic tratje que ens posarem, serà el del Mickey,de Peter Pan o de campaneta....

Arribem a la plaça de l'Etoile, i fem unes fotos de l'Arc de Triomf amb un terra tot nevat. Veiem l'entrada del RER i ens hi encaminem per arribar després de unes quantes paradetes a Eurodisney. Treiem el tickets per poder-hi entrar i passem les barreres de la fantasia......

Entrem a un parell de tendes on ens ho emportariem tot ben embolicadet,i sortim sense comprar, entrem a la casa de la "bella durmiente", que amaga al soterrani un perillós drac.....anem a visitar al "Pinocho", que ens explica visualment el seu conte pujats en unes vagonetes, la blancaneus i els set nans també ens fan particeps de la seva històtia en un altre casa, i visitem pujats en una barca un mon sencer ple de joguines on cada païs del mon hi és representat. Emocionats ens aventurem en la "space mountain" una montanya russa on una part del recorregut la fas a les fosques. I a partir d'aquí canvia el nostre dia.......

....perquè ens trobem amb uns amics de Barcelona, que ens porten la Berta, una nena que ens fa compartir el seu entusiasme segon a segon i gaudir del parc sense pausa....Per dinar,un menú de pollastre a l'estil barbacoa i uns xurros sense xocolata, mentre escoltem un duet country entrat en anys.....i d'aquí se'ns emporta l'huracà Berta cap a un no parar.

Primer el tren de la mina, després al castell del terror on ens agafava la mà perquè no tinguéssim por, després l'atracció dels pirates,i la del Peter Pan passejant en una vaixell volador, i d'aquí a una desfilada de tots el personatges de la nostra infància (Simba,Scar,La sirenita, Aurora,el libro de la selva,....), que un cop acabada i ja per posar punt i final, ens esperaven, les pistoles del Buzz Light year, i els monstres als que haviem de disparar.

Ja era el final, i després de fer unes compres, de sopar un entrepà i desperdir-nos dels nostres amics que feien nit al parc, el tren ens esperava per portar-nos de nou cap a l'escalfor i el repòs del piset que tant necessari és després d'un dia ple d'emocions.